Festival i byen!

God morgen, god morgen! I går jobbet jeg 16 timer i strekk, og jeg tenkte ikke over at jeg var sliten en gang! Det er så gøy når det er festival i byen, vi fikk nydelig vært utpå dagen – og det var mange feststemte mennesker i gatene.
Nå har jeg fått en god natts søvn, vi var ferdige ganske tidlig i går. Men i dag blir det full rulle, og vi skal sikkert jobbe til 3-4 i natt, jippi! (Og det var ikke sarkastisk) Jeg elsker å jobbe.

Jeg må bare tipse dere om denne buksen, verdens beste jeans – uten tvil!
499,- fra Bik Bok. Veldig behagelig å ha på, da det er super mye stretch i den – kjennes ut som man har på seg tights – love it!

Ha en strålende dag dere!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg