Festival chic

FOR EN FESTIVAL! Jeg hadde det så fantastisk gøy igår, ville aldri at kvelden skulle ende. Møtte så utrolig mange skjønne blogg lesere, dere er så søte! Jeg vet ikke hvor mye folk det kunne vært der, men jeg vet at det var umulig å finne noen som helst. Alle forsvant en etter en. Jeg og Lisa klarte faktisk, overraskende nok – og holde følge hele kvelden. Det gikk heller ikke å ringe / sende meldinger til hverandre, så om man skulle finne noen, måtte man bare … Lete. I folkehavet, hurra! Men det var uansett utrolig gøy! Vi hørte på Lars Vaular, Susanne Sundfør, John Olav Nilsen og Gjengen, Morten Abel, Eva and The Heartmaker  – fantastisk! En fin fin opplevelse. Gleder meg til neste år. Men da skal jeg innføre lenker på alle jeg kjenner, så slipper vi og miste hverandre! Ja, lurt! Jeg var jo klar for festival, jeg! Kjole Gina Tricot / Sko Converse / Jakke H&M / Veske River Island / Smykke Glitter / Leppestift Cubus (Viva La diva – Creme Coral)   Jeg er forresten fullstendig stemmeløs. Men, det var jo verdt det! Så absolutt.* Dagen igår var igrunn helt perfekt. Vi ble bedt ut til Henriette – hvor vi var en stor gjeng som satt ute på terrassen. Vi ble vartet opp med nydelig grillmat, salat, pastasalat og potetbåter. Herremåltid. Tusen takk Henriette, Egil og mammaen til Henriette. Nydelig. Og kjempegod stemning! Lisa, Henriette og meg, Susan og Tone. Og meget god stemning på festivalen! Hva gjorde dere igår?   HUSK – DET ER FORTSATT – 10 % på extensions fra Locks & Bonds! Bruk denne koden ved utsjekking på hjemmesiden : LBFB10

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg