Festival

Hei hopp mine skjønne! Jeg har så vidt kommet meg opp av sengen, før jeg snart må begynne å ordne meg for festival. Idag er det duket for sommerfesten på Giske. Tror det blir helt utrolig med folk der. Vi har planer om vorspiel klokken 15 allerede, så her er det bare å henge i med alt som skal gjøres før den tid! Igår var jeg ute med jentene, og vi hadde det kjempegøy! Alltid gøy det. Og ikveld blir det enda gøyere, thumbs up! Klarer ikke koke sammen hva jeg skal ha på meg idag, det er bare 14 grader ute, og vi skal være ute hele dagen. Arh.. Vanskelig. Men i går hadde jeg ihvertfall på meg dette! Jeg har blitt så alt for glad i Zara vesken min. Klarer ikke legge den fra meg nesten. Love love. Kjolen er fra en random butikk i Italia. Hva gjør dere idag? Noen som skal på sommerfesten? Husk at jeg setter kjempestor pris på dere leserne mine :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg