Ferdig pakket

Godkveld i stua til mine kjære lesere! Nå har jeg endelig funnet sofaen, etter noen timer med rydding og pakking. Ahw, veldig vanskelig å pakke denne gangen synes jeg.. I og med at jeg har litt nye regler å ta hensyn til mener jeg.. Har faktisk, for første gang – pakket med meg bukser når jeg skal til varmere strøk. Typisk meg og alltid bare pakke kjoler og skjørt, men vi skal jo tross alt til ørkenen – og det er ikke veldig varmt på kveldene der, så sikkert greit med litt klær. Noen kjoler og skjørt har jeg med meg da, spørs bare om jeg tør å ha det på meg, har pakket sorte strømpebukser just in case. Ellers har jeg og lillesøster Anniken vært og tatt litt sol idag, bra med litt underlag til turen. Gjett om jeg gleder meg nå!

Idag kom noen av shortsene i butikk forresten, love them.


De er selvfølgelig allerede pakket, og skal få være med til varmere strøk.


Jeg får aldri nok av singletter..


Verdens fineste genser. Finnes også i svart og off-white.

Nå skal jeg og elskling innta filmverden, som vanlig.. Hehe. Ser ikke vi film hver kveld? Jo, det tror jeg.

Kos dere resten av kvelden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg