Feeling inspired

God mandag ♥ Håper alle har hatt en deilig helg. Det har jeg med lunsj og middag sammen med venner både fredag og lørdag, en super-sosial helg, akkurat slik jeg liker det. Fått til noen treningsøkter også, det er så deilig! Denne uken her blir det fullt fokus på sunn mat og trening, gleder meg allerede! Godt med sånne type mål.


Dere vet når dere kjenner på kroppen at det typ snart er ferie, at man går og lengter litt og kan føle seg litt “ferdig”? Den følelsen har jeg hatt litt i det siste, ikke fordi det snart er ferie, men fordi jeg snart reiser til NYC! Jeg kan til tider føle meg uinspirert fordi jeg gjør “det samme” og da er det innmari godt å kjenne på at man snart skal gjøre noe helt nytt! Innmari godt, og skummelt på samme tid. Men på en bra måte? Tenk og skulle være en lengre periode i et nytt land, i en storby, med nye mennesker, masse ny inspirasjon, nye steder å trene, og nye impulser hver eneste dag. Jeg tror hver en cm av meg er klar for det nå. Jeg trenger det, og er veldig glad for at jeg har tatt dette valget for meg selv! Jeg lurer så veldig på hvor dette valget tar meg! Dette er noe av det mest spennende jeg har gjort for meg selv på mange år!

Jeg har egentlig, de siste ukene gruet meg litt. Dere vet jo følelsen av å føle seg trygg, være i det trygge, gjøre det trygge og være med de trygge menneskene. Jeg har til tider følt at jeg kanskje ville trekke meg. HELT TIL jeg forrige uke dro til Stockholm på jobb. Bare det og komme seg ut av byen til flyplassen, til et annet land, en annen by, jeg ble så inspirert av den dagsturen at jeg kjente at jeg nesten ikke klarer å vente til avreise NYC! Det er godt, og utrolig viktig og komme seg litt ut og bort av og til, om så bare for en dag. Gjøre noe nytt, få litt avstand! ♥ Det tror jeg alle har godt av. Er dere ikke enige? Hvordan hodet bare “klarner” av at man gjør noe annet? Så om du skulle føle deg uinspirert og “lei” gjør noe nytt for deg selv, trenger ikke være de store greierne, men bare nye impulser, få litt avstand og en liten pustepause ♥

Her kommer noen bilder fra helgen. De beste bildene er de hvor man ikke vet at man skal bli tatt bilde av, som det nedenfor. Ekte, og happy!

Middag med Maria på Sawan. Kjolen er fra Zara

Meg og Renate etter lunsj på lørdag. Anbefales Atlas på Amerikalinjen, Cæsarsalaten der er NYDELIG!

En happy og inspirert jente i Stockholm! Gleder meg til å fortelle dere!Elsker denne treningsgenseren fra Nike!

Og en shinet og ren leilighet før helgen. Alt blir så mye bedre når man har orden hjemme. Enig?

Ønsker dere en fin og inspirerende uke! Jeg vil dele en setning med dere før jeg avslutter, og den gjelder både for kjærleiken, men for karriere, vennskap og alt man gjør. “If you really want something you will find a way. If you don´t you will find an excuse”

16 kommentarer
    1. Du er altså SÅ.UTROLIG.TØFF som drar til NYC alene for en periode. Jeg digger det Hvor og hvordan skal du bo når du er der? Hotell? Leie leilighet? Hva er planen å gjøre om dagene når du er der? Jeg er bare såå nysgjerrig – håper du kan fortelle litt mer 🙂

      1. Hei, tusen takk for at du sier det! Jeg føler meg til en viss grad tøff, men samtidig så er det mikset med å være redd, hehe.. Jeg tror jeg skal klare meg bra! <3 Skal fortelle dere mer nærmere, om bosted, planer etc <3 Men mest av alt så drar jeg for å utfordre meg selv, bli inspirert, eksistere og bare gjøre noe som er langt utenfor komfortsonen 🙂 KLEMMER

      1. Tusen takk snille! <3 Det er en gammel en fra Zara! Fra i fjor, så usikker på om du finner den nå!

    2. Hvor anbefaler du å kjøpe hvite t shirts? Ser du bruker det en del og er på jakt etter en fin en som ikke er gjennomsiktig.

    3. Det å dra ut er både veldig lærerikt og nyttig.Horisonten blir videre, en oppdager nye sider ved seg selv og får opplevelser for livet 🙂 Det er lurt leve livet og oppleve mye når muligheten er der, Det vil du aldri angre på. NYC er spennende og utfordrende, du kommer til å kose deg <3…også er du bare en flyreise hjemmefra 😉

      1. Det er så sant det du sier! <3 Og man vokser ikke om man ikke tar de tøffe utfordringene heller. Begynner å glede meg nå altså! Wuhu <3 En flyreise hjemmefra, helt sant 🙂

    4. Takk for oppdatering! Gøy å følge livet ditt! Ser ut som leiligheten fortsatt er i dine hender? Er det slik at du fortsatt tenker å flytte til varmere strøk i sommer? Og kjøpe/pusse opp leiligheter? Ønsker deg en god tur til NY! Og gøy at vi får bli med på reisen. Du inspirerer!

      1. Så bra du synes det. Takk! <3 Ja det er den 🙂 Jeg skal til NY i første omgang! Så får vi se hvor veien går videre 🙂 På sikt er det det jeg skal, flippe leiligheter, når tiden er inne for det <3

        Jeg gleder meg til å ta dere med! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg