Feeling blue







Wearing : Jacket Fleischer Couture | Uggs BearPaws | Trousers Zara | Scarf BIK BOK | Sunglasses RayBan  | Cardigan Bik Bok | Sweater Bik Bok | Hanbag Proenza Schouler

Denne fantastiske jakken vant jeg når vi var på kick off på Geilo forrige helg! Jeg hadde det beste bildet gjennom hele helgen, og ble premiert med klær fra Fleischer Couture. Den har virkelig holdt meg varm og god hele turen. Før noen angriper meg pga pelsen, så vil jeg bare påpeke at dette er pels som er økologisk, som vil si at det er pels fra dyr som har dødd naturlig. Jeg hadde aldri gått med en pels hvor dyrene har lidd, så det er sagt.

Er ikke landskapet og fargene nydelig på Island? Er så vakkert! Dette var rett utenfor den blå lagune, vannet her var riktig nok iskaldt, men helt nydelig og lysblått, helt fascinert jeg altså.. Nå sitter vi på flyet hjem, lander om litt over en time, gjett om vi er spente på hvordan soverommet har blitt? Kan nesten ikke vente.. Har hatt en helt nydelig helgetur med kjæresten min, Island er absolutt et land vi skal tilbake til. Idag har vi sett både geysir og Gullfoss, og jeg er helt amazed over at det går ann. Dere får se bilder imorgen! Helt magisk! Vi sees imorgen, kanskje jeg kan dele noen bilder fra soverommet, kanskje. Det blir ihvertfall i løpet av uken!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg