Feeding stingray

Idag har vært en ganske så slapp dag for min del . . Kløhosten har ikke gitt seg, så da dro jeg til legen for å få medisiner.. And I sure did get them! Jeg fikk hostesaft for tørrhoste, men det viser seg jo at hostesaften her nede er litt sterkere enn den hjemme . . På flasken står det følgende : This may cause drowsiness. Nei sier du det du? Jeg kastet i meg 10 ml, og la meg i stekende sol. For det var jo supersmart! (Ironisk) Så jeg har vært litt mer en drowsi idag for å si det sånn, haha .. Ligger som ett slagt nesten hele dagen. Sovet, våknet, sovet, våknet, og følt meg helt fjern . . MEN, tok meg selv i nakkeskinnet ved 4 tiden og dro meg selv opp fra solsenga (det har jo ikke akkurat vært synd i meg idag da i over 30 grader og stekende sol) .. Så nå kom vi nettopp inn etter bading, tur, stingray feeding og bare kos. Her kommer dagen i bilder  som vanlig. Ikke så mye variasjon på dere om dagene, men er man på ferie så er man på ferie. Altså, er ikke dette som på ett postkort – så vet ikke jeg?! Hurts my eyes! Tenk at vi skal forlate paradis om bare to dager . . BUH! Det er så frodig og fint her .. Så er det fin, deilig sand på alle veier, jeg elsker å gå uten sko på denne øya. Deiligste følelsen. Syklet har vi gjort idag også . . Må være litt aktive på ferie! Hei lille venn i verden! Det er så mange fine fisker her, dere aner ikke! I alle farger, og fasonger . . Og så har man de mindre pene (nå får jeg dårlig samvittighet, det er jo ikke hans feil . .) Men, den er jo søt på sin egen måte da . . Disse kan bli 2 meter i bredden! Sykt! I tillegg så er det så mange søte ting på denne øya her .. Blant annet : Care for a fresh coconut? Fine øya by night! Ikveld er det Maldivian night, så nå skal vi spasere bort for å se hva som skjer . . Hørte rykter om pop up dining tables og Maldivisk musikk. Spennende. Ha en herlig kveld der hjemme. Håper dere har en fin tirsdag!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg