Featuring Vakre Hjem & Interior

Husker dere før sommeren? Da jeg var på “Lux Camping” i skauen? Jeg kjørte hjem til Annette & Christian som bor ved et nydelig småbruk i Vestby! Hadde en helt herlig dag i det nydelige været, sammen med de og deres skjønne lille hund! En dag jeg ikke kommer til å glemme. Nå har bladet kommet ut, og jeg synes det ble veldig kult! Jeg stylet meg selv, Annette tok bildene og Christian filmet med drone. Legger ved både bilder og film, så får dere et lite innblikk i hvor hyggelig vi hadde det.

15lav4lav6lav7lav10lav24lavAntrekkene mine er fra Gina Tricot, mens bootsene, sokkene og sekken er lånt av Annette.

Håper dere vil sjekke ut bladet i butikkene også, det ble en ganske hyggelig sak! Om dere vil se videoen, kan dere klikke dere inn på denne linken.

Processed with VSCO with a5 preset
Ha en kosete tirsdagskveld, jeg skal snart ut å spise med jentene mine!

Klem

7 kommentarer
    1. Hvorfor har ikke svar på spmrunden kommet?
      På snap skrev du svarer alle i morgen. Det vil si at svarene skulle kommet igår.

    2. Hei,

      Jeg lurte på hvor det grønne hårbåndet er fra? Er det fra Gina Tricot det også, eller er det faktisk det skjerfet som du har laget til et hårbånd? Så et lignende grønt skjerf på videoen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg