Feathers

Åh, dere er så gode! Tusen tusen takk for alle gratulasjonene jeg fikk igår, herlig. Aldri fått så mange gratulasjoner før jeg, jippi!! Dagen igår var perfekt. Fikk så utrolig mye fint! Og festen var veldig, veldig velykket. Viser dere bilder av gavene og festen senere. Nå har veninnene mine dratt hjem igjen, vi har hatt en skikkelig kosemorgen, med deilig frokost og sladder. Litt stille og tomt her nå da, men det er ikke lenge til vi skal møtes igjen.

Idag skal jeg bruke dagen til å slappe av, og summe meg etter gårsdagen, slik jeg er 150 % klar for jobb imorgen!

Bursdagsbarnet..

Don’t mind the glue, masken er “litt” hjemmelaget.. Hehe. Klistra på fjærene selv, hihi.
Gøy og gjøre noe litt annet ut av bursdagsfesten, alle var så fine igår! Og ikke minst, kreative. Tror nesten halvparten laget maskene sine selv. Min er fra ebay.



Kjole fra ASOS / Veske Cubus / Sko Top Shop.
Ha en fin søndag så lenge. Dere er verdens beste.

Gratulerer med morsdagen til alle mødre. Spesiellt til min elskede mamma og stemor.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg