Feather skirt

Nå har vi nettopp kommet tilbake på rommet etter en deilig biffmiddag med rødvin. Vi spiste på Umami som er en Japansk restaurant. Den ligger på påler over lagunen på andre siden av øya, vi avsluttet kvelden med hver sin drink ved baren som ligger rett ved siden av. Der satt vi helt nede ved vannet, så på fiskene og koste oss. Ikveld har det vært måneskinn og stjerneklart, så vi har sett veldig mye av romantiske middager på stranden ikveld. Imorgen skal jeg ringe å sjekke opp mulighetene for dette, må jo bare prøves ut. Hihi. . . Når man er på en øy som dette, vil man helst (ihvertfall jeg) bare gå rundt i komfortable klær, barføtt, og uten sminke, uten å bry seg noe som helst om hvordan man ser ut – og det har jeg også gjort de andre dagene. Følte likevel litt for å pynte meg ikveld siden vi skulle ut å spise, men høye sko er uaktuelt for min del her. Best å gå i sandaler siden vi både går og sykler her .. Men – for syns skyld (bildenes) så er de med i kofferten. Feather skirt Zara // Veske Aldo // Bluse H&M // Smykke Dorothy Perkins // Sko herfra // Belte Mango // Briller H&M Nå har vi allerede funnet favoritten – SENGEN! Med en stor godtepose, airccondition på fullt – og … Film! Så skal vi snart sove ut til en ny dag imorgen. Gleder meg allerede! Klokken er 23.00 lokal tid her nede, så vi ligger noen timer foran dere. Imorgen kl 09, må dere forresten klikke dere inn her. Da har jeg en aldri så liten surprise, hurra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg