Feather skirt







Sko : Zara Skjørt : Zara Topp : BIK BOK Smykke : BIK BOK Veske : Zara
Igår dro vi til Q43, som ligger i 43 etasje på Media One Hotel, og FOR en utsikt. Vi så helt ti Burj Khalifa fra der vi satt og spiste. En utrolig hyggelig opplevelse, og veldig god mat. Så glad vi har dratt på alle restaurantene vi har vært på denne ferien. Gleder meg til å lage en slags restaurant-guide til dere når jeg kommer hjem ♥

Idag er aller siste dag i Dubai for denne gang. Våknet av meg selv halv 8, og ble stående å nyte utsikten, solen og den typiske “syden”lukten på terrassen en god stund. Deilig. Idag skal vi bare slappe av, vi vurderte en siste tur til badeland siden det var så gøy, men tror vi bare dropper det. Vi har jo allerede vært der og opplevd det. Kanskje jeg heller får lest ut boken min idag. Flyet går ikke før kl 02 i natt, så vi får heldigvis en hel dag + kveld før vi drar hjem til Norge. 

– Ha en nydelig start på uken – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg