Favourite shoes for the summer

Hei fininger ♥ Beklager litt sen oppdatering idag. Vært på trening, og jobbet siden, enda har jeg tidenes to-do liste foran meg. I tillegg har jeg jobbet med salgsbloggen! Wii. Tenk nå er vi allerede kommet til 3 juni, SOMMEREN er her! Kunne ikke vært mer fornøyd. Det er så deilig! Allerede fått smaken på sommeren i det siste, selv om været i Oslo har vært ustabilt så har det vært varmt og deilig. Og noe av det beste med sommeren synes jeg, er at man kan gå med høye, fine og åpne heels! Jeg elsker jo høye hæler, så denne årstiden er perfekt for meg mtp skobruken ♥ Her er mine aller fineste favoritter for sommeren . . Ingen TVIL om hvem som lager favorittskoene mine ihvertfall. 7/9 par er fra ZARA. Jeg synes de er helt RÅ på sko. Og strappy sandals …. ♥ My favourite. Jeg har litt tykke legger helt nederst, og da er tynne stropper rundt anklene det beste alternativet til meg synes jeg. Det er sånne sko jeg trives absolutt best i. Beige og brunt , ah. Favorittfarger til brune legger i sommer. Går til alt! Spesielt nydelig til hvitt og dongeri synes jeg ..  Alle er fra Zara – de med cuffs, de er fra Nelly. De svarte og hvite øverst til høyre, desidert finest! Jeg dåner. Alle er fra Zara – cuffsene som er fra Nelly. Og aporopos sko .. Jeg har oppdatert salgsbloggen med sko idag! Tenkte jeg skulle være flink med salgsbloggen fremover. Og nå, har jeg 35 par som skal selges, så om du vil ta en titt – kan du gjøre det ved å klikke inn her ♥ Siden det var så mange av dere som ikke fikk komme på utsalget, har jeg bestemt meg for å selge litt her inne også, slik alle som vil kan få sjangsen til å kjøpe. Kommer også til å legge ut bukser / shortser / skjørt / kjoler / jakker og accessories fremover. Så det er bare å følge med. Ha en NYDELIG dag. Her i Oslo skinner solen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg