Favourite : Lulu’s

En av mine favoritt clutcher for tiden, er denne søte fra Lulu’s. Og dere vet jo meg og pastellfarger, elsker det! Og så passet den perfekt til den beige favorittkjolen fra Mango ikveld . . Her er noen favoritter som jeg alltid må ha med i vesken. Inkl telefon, lommeboken og lommeboken – har jeg nesten alltid med meg disse tingene :

Var ikke vesken skjønn? Kan også brukes til iPad og som sminkeveske. Nå kom vi nettopp inn igjen etter 3 retters middag, som forresten var NYDELIG, woho. I tillegg til at vi har vært på danseshow. Viser bilder imorgen, nå skal vi sove for imorgen er det TRENING! (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg