My favourite hair tool

14689896_10158121330925355_1896016342_oMy favorite hair tool these days ♥

Oh happy day! Det er ikke så ofte jeg orker og gjøre så mye med håret mitt i hverdagene.. Av og til krøller jeg det for å føle meg litt fresh.. Jeg vil aller helst ha en naturlig “style” på håret i hverdagen, men om jeg ikke gjør noe som helst med det, blir det ikke så fint og naturlig pga extensionsene.. Etter at jeg fikk en layered klipp, har jeg tenkt at jeg må bruke en føne og en rundbørste for å få litt naturlig fall i det, for det er nettopp det jeg vil ha. Og det var fall jeg hadde i det da jeg var ferdig hos frisøren i forrige uke. Var helt lei meg når jeg dusjet og ikke fikk til håret sånn Malene hadde stylet det..

Gikk innom en salong i går for å kjøpe føner (siden min gikk dundas for noen måneder siden..) Så spurte jeg etter en rundbørste i tillegg. Gjett hvor happy jeg ble når jeg ble fortalt at det fantes rullbørste med føn! Woho, det er jo midt i blinken for meg og mitt “layered” hår. Klarte ikke komme meg fort nok hjem og i dusjen, for så og style håret med denne. And BOY did that work out fine. Nå er det akkurat sånn jeg vil ha det, og det er så fort gjort! Uten tvil mitt favoritt hår styling produkt nå. Elsker det, og tror både rettetangen og krølltangen får hvile seg en liten stund fremover. Nå er det rundbørste med føn som gjelder!

How to :

1. Dusj håret
2. Ha i gode produkter i bunn, samt en olje i tuppene. Jeg har en del produkter i bunnen som gir tyngde og struktur slik håret ligger fint.
3. Føn håret normalt med vanlig føner, ikke la det bli helt tørt, bortsett fra i hodebunnen.
4. Deretter deler du håret opp i to eller tre, slik du får jobbet med litt og litt hår. Kan bli stressende, og ikke så veldig fint om du tar alt på én gang
5. Føn det enten innover eller utover, eller begge deler. Jeg gjorde litt forskjellig igår, bare for å teste ut. Under håret fønte jeg utover, håret i midten innover, luggen innover, og overhåret utover. Gøy å teste litt forskjellig.

14803270_10158121330930355_706411521_o

Idag våknet jeg og synes håret hadde holdt seg veldig bra. Jeg bare børstet gjennom det, og fønet det inn noen steder bare for å freshe det opp. Og vipps, på 3 minutter var jeg ferdig ♥

PicMonkey CollageDen jeg har er fra Babyliss, og det selger de vel overalt tror jeg? Typ salonger, Expert, Elkjøp!

Nå skal jeg i ett møte, og deretter i en workshop. Vi sees ♥

12 kommentarer
    1. Hei Lene! Jeg må bare spørre, hvorfor snakker du om deg selv i tredjeperson på snap og Instagram? 🙂

    2. Fint!:) Hvordan levestift hadde du på deg på snap i går? Mener den under snappen “pink thursday idag”. På forhånd takk 🙂

    3. 2. Ha i gode produkter i bunn, samt en olje i tuppene. Jeg har en del produkter i bunnen som gir tyngde og struktur slik håret ligger fint

      Hvilke produkter bruker du til å gi tyngde og struktur i håret?:)

    4. Heia! Jeg har kjempelyst på denne, og har prøvd å søke men finner ikke helt ut hvordan det er 😮 Ser det står “Babyliss pro titanium tourmaline”, men vet du om den heter noe mer enn det? Kjenner jeg bare trenger denne <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg