Favourite furniture

God morgen hjerter fra solfylte Oslo! I natt har vi sovet i den nye sengen min, med den nye og hjemmelagede gavlen! Vi holdt på til klokken 02.30 i natt med å få den ferdig, og jeg er SÅ fornøyd! Beklager om bloggingen blir noe halvhjertet om dagene, men jeg er som sagt på flyttefot, og vil gjerne bli ferdig så fort som mulig. Ting tar fryktelig med tid. Igår holdt vi på i 18 timer i strekk. Så det er ikke mye tid til andre ting akkurat disse dagene. Det er så vidt vi har tid til å ta pause, og i tillegg er det jo så morsomt å innrede, at man glemmer jo helt track of time. Jeg laget forresten mitt første måltid på kjøkkenet igår! Maten smaker alltid godt når det er litt kaos eller i leiligheten. Som sagt så går ting i ett, både jeg og Rolf Ivar er sånn at vi gjerne vil ha gjort ting fortest mulig, og på korest mulig tid. Og det synes jeg er ganske ok. Vil jo helst at det skal bli ferdig her, slik jeg kan invitere alle jeg er glad i på besøk! :* Men vi har det så gøy når vi holder på, vi har sikkert kjørt frem og tilbake til Alnabru 50 ganger. Vi fyker fra IKEA, til Lefdal, Skeidar, Bohus, Jysk og ja – jeg vet ikke alt. Men gøy er det! Og vi kommer tilbake med like mange poser og esker hver gang. Idag kommer the funniest part da! INTERIØR!! ÅÅÅÅ, gleder meg! Men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilket teppe jeg skal ha i stuen… Vanskelig, vanskelig. Jeg har ihvertfall lyst til å vise dere min absolutte favoritt møbel hittil. KUL, ikke sant?? ELSKER den, og den er faktisk kjempegod å sitte i også!! Kjøpte den på IKEA. Igår fikk jeg forresten den beste starten på dagen. Ikke nok med at solen strålte inn vinduene her, men jeg fikk blomster levert på døren. Fra verdens søteste Marthe! Hun skriver følgende på kortet : “Kjære SuperLene. You are ment to have an amazing life. Gratulerer med ny leilighet på selveste Aker Brygge, og ny fantastisk jobb. Takk for at du dele drømmene dine med oss, du er til stor inspirasjon. Er så stolt av deg. Klem fra Marthe Cecilie.” Se så fine! Er det mulig og være så god og snill tenker jeg, hun gjorde rett og slett dagen min perfekt. Med gode ord, og nydelige blomster. For en herlig person du er Marthe :* Setter pris på deg, og din omtanke :* Awh, nå skal jeg teste dusjen for første gang, wii! Små gleder? :* Skal prøve og legge ut oppskriften på hodegavlen senere idag, om tiden strekker til. Ha en herlig lørdag sweethearts, sette stor pris på at dere er så søte!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg