Favorittfarge!


Rødt er sånn en GLAD farge altså. Elsker!! Og spesielt denne rødfargen her som er litt mer mot corallrød. Helt perfekt til sommeren om du spør meg ♥ Denne kan jeg bruke til hverdags, og pynte den ned med en skinnjakke til, ellers kan jeg ha den til fest – og jeg kan også bruke den til sandaler og stråhatt. Den er superfin, men likevel lett å pynte både opp og ned og sånne kjoler elsker jeg.

Har fått helt dilla på kjoler om dagen, er så fint og klassisk! Er dere ikke enig?? Kjekt å føle seg litt ekstra fin midt i uken også, det er viktig av og til faktisk.

Fått freshet neglene også – valgte en kremhvit, så fornøyd! Kjolen er fra Hoffman, sko fra Spania, briller Ganni, jakke Zara

I morgen skal jeg på ELLE fest! Det gleder jeg meg sånn til. Jeg har bare ikke antrekket i boks, så i år blir det å bruke noe jeg har i skapet. Ferdig med det. Jeg skal ikke tråle butikkene rundt og deretter bruke masse penger på nytt antrekk. Får bare style opp det jeg har med noe kule accessories så er jeg i mål! Gleder meg til å vise dere hva jeg kommer opp med ♥ Enkle er ofte også det beste.

7 kommentarer
    1. Så fin kjole! Hvor er det Henriette og mannen, og Maria og mannen skal flytte når de selger leilighetene sine?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg