Favoritter til leppene

Herlige mandag, heia! Til tross for grått vær, så er ihvertfall humøret på topp. Gleder meg latterlig til 17 mai som bare er få dager unna ♥ Hentet bunaden min idag, har hatt den hos skredder for å sy den inn, og fikse den litt. Har tross alt hatt den i15 år, så var på tide med litt oppfrisking både her og der på den! Idag kommer et innlegg med mine favoritter til leppene. Var så utrolig gøy når jeg var i Bergen på lansering, tre jenter som hadde på seg Velvet Teddy og Whirl fordi jeg hadde tipset om det. Det setter jeg pris på altså, kos! Det er ingen tvil om at jeg har hekta på jordfarger, og ser jo det at flere av favorittene er farlig lik hverandre.

Jordfarger, brent rødorange, og glossy nude er uten tvil mine favos om dagen ♥ Jakken er fra Zara om noen skulle lure. Elsk på den!

Her kommer de på //
1 : Velvet Teddy 2 : Clarins Instant Light Natural Lip Perfector
3 : Yash 4 : Chili 5 : Honey Love 6 : Whirl

Favoritten som troner øverst er uten tvil Velvet Teddy. Etterfulgt av Whirl. Og Honey Love med Clarinsen over er superfresht ♥ Elsker alle! Hvilke favoritter vil dere ha neste gang? Parfymer? Sko? Vesker?

LOVE

20 kommentarer
      1. Skal fikse de i morgen. Har ikke bestemt meg enda 😀 <3 Rødt er jo fint, eller en rødrosa, evt nude <3

    1. Åhhneii fikk lyst på alle jeg..thiiii…Nydelige alle!!!:)Kan jeg få spør hvordan jakken fra Zara er i str?Den var også såå fiin!!:)

    2. YEEY! Lovelovelove. Klikker meg alltid inn på bloggen din for å få en dose inspirasjon, om det er mote eller skjønnhet vet jeg at jeg alltid finner det jeg leter etter her inne. Favorittvesker neste gang 😀 og sko, hihi

    3. Skulle ønske disse bildene var litt større, de ble litt små/dårlig kvalitet hos meg, dessverre. Elsker Mac! Bruker mest Faux, men kunne veldig gjerne tenke meg å prøve Velvet Teddy og kanskje Whirl også 🙂

    4. Bruker også Velvet Teddy fordi du tipset om den! Uslåelig! Og om jeg vil glamme den opp litt legger jeg bare en gloss over. Magic! 🙂

    5. Hei! Har et spørsmål som ikke har noe med innlegget å gjøre. Du er jo så flink med interiør og oppussing – er det noen farger du liker spesielt godt for tiden? Da tenker jeg på farger på vegger. Jeg skal male noen vegger i stua snart, og skulle gjerne hatt noen innspill på fine farger:-) Stua er helt lys, med masse vinduer og en del spotter i taket. Tenkte derfor å male et par av veggene i en litt mørkere farge for å bryte opp litt. Noen forslag? 🙂

      Ha en fin dag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg