Favoritter <3

Annonse i samarbeid med NA-KD / Kode Orvik30 gir hele 30% på ALT, i perioden 24 november – 2 desember.


Hi lovelies! Her kommer ei litta “shopping-haul” i samarbeid med NA-KD, er så glad for at jeg får samarbeide med det – jeg synes de har så mye edgy, kult og ting jeg digger, i tillegg til at de er veldig flinke på pris. Synes også at de leverer på kvalitet – og det setter jeg pris på! Jeg er opptatt av og hele tiden bygge meg en basis-garderobe med plagg som jeg kan mixe og matche sammen. Så her kommer mine favoritter ♥

Ingenting er bedre enn t-shirts, jeans, blazers og deilige strikkegensere. Trenger man noe mer?! (Jada litt spiss produkter innimellom) men til en basic-garderobe er disse plaggene helt perfekte.

Dette er det perfekte antrekket både til hverdags eller fest. Her kan man ha sneakers eller boots, eller et par høye boots. ELSKER blazeren. Og buksen er så latterlig behagelig og komfortabel. Sitter som et skudd over hoftene og rumpa. 😉

Jeg har blazeren i str 38 bare for å få den enda mer oversized.
Denne t-skjorten gjør at man får rocket opp antrekket enda litt ekstra, samtidig som man blir edgy og cool.

Blazer her
Jeans her
T-shirt her

Dette antrekket ELSKER jeg. Det er chill, jeansen sitter som et SKUDD og genseren er prikken over i’en. Ikke bare er den dødskul men den er også skikkelig varm og god!
 Den jeansen er så fin den! (litt vanskelig å ta bilde av en svart bukse) Men dere ser at den sitter så fint på. Den finnes i blå også. ELSK ELSK ELSK

Jeans her
Genser her

Så til den fineste beige genseren! Ahhh. Snittet, kvaliteten, fargen. Den er bare topp!

Genser her
Jeans her

Så har vi tidenes teddy jakke! Den er myk, varm, stor, og dekker ALT! Det er så deilig å pakke seg inn i den nå som det er freeeeezing ute. Bare forsvinne inn i den! Nå kan vinteren bare komme – I am ready!

Teddy-kåpe her

Og til slutt har vi en digg digg basic joggedress og en hvit basic t-shirt. Har tre av de! 😀 😀 😀 Får man noen sinne nok av hvite t-shirts? Det må bli nei!
Joggebukse her
Joggegenser her
T-shirt her (jeg har brettet den litt opp her da, men er normal lengde på den)

Håper dere finner noe dere liker! Og om ikke, så har dere ALT å velge i hos NA-KD, og til 30%.. Kode ORVIK30 ♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg