Favoritt : SHAI

Annonse GOD fredag ♥ Allerede vært på trening, og er meget klar for helgen! Jeg starter like så greit helgen med en konkurranse. Jeg har jo skrevet om Shai mange ganger før, og det er jo fordi det rett og slett ikke finnes en bedre høvel. Jeg har ikke brukt noe annet siden jeg begynte å bruke disse for LENGE siden. Anbefales på det varmeste fra meg!

Om Dorco Shai :  ♥ De har 6 blader
♥ De varer lenge 
♥ Gir en tett barbering
♥ Hudpleie med Vitamin E / Aloe Vera og Lavendel
♥ Har håndtak med mykt grep
♥ Bøyelig barberhode som gir en fleksibel barbering

Konkurransen : ♥ Jeg kårer én vinner.
♥ Vinneren stikker av med en goodiebag fra Bangerhead, som inneholder dette :

For å delta i konkurransen, gjør du følgende :
1. Gå inn her og bestill prøvepakke.
2. Legg igjen en kommentar på bloggen om at prøvepakken er bestilt, og du er med i trekningen. ♥  Vinneren trekkes om en uke. 

LYKKE TIL, og GOD helg fine lesere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg