Favoritt

Nå har jeg hatt noen dager fri fra hairextensions, og det har vært så deilig! Håret trenger litt pause iblant, men siden så mange lurer på hvordan clipsene ser ut på, har jeg tatt det på for dere. Og guri malla, jeg er så utrolig fornøyd! Nå har jeg i ca 250 g. Litt tungt, men fantastisk fyldig og fint! Har ikke fått klipt det til enda, så det er litt langt. Men dette må være det fineste håret jeg har hatt i. Love, love, love.


Her har jeg mikset både 60/613/16 & 22/16/10.

Det går faktisk ann og feste clipsene i microringextensions, vist man feks vil at clipsene skal sitte litt ekstra godt, så slipper det evt å skli ut. Da kan man sove med det også.. Lurer på om jeg skal gjøre dette etterhvert, veldig lurt.. Her er en video til dere.

http://www.locksandbonds.com/store2/products/7-Piece-Clip%252dIn-Set-115-Gram-.html

Så fikk jeg høre fra at noen av dere har spurt etter farger. Det kommer inn flere farger i slutten av februar. En miks av brun og lys – og enda flere kombinasjoner, så det tror jeg blir veldig fint. Dere får bare følge litt med ..  

Håret får dere kjøpt HER , og som sagt – det koster ca rundt 800,- for ett sett.. Absolutt verdt pengene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg