Favorite spots in the apartment

Jeg har mange favoritt-steder i leiligheten. Vi trives veldig godt her ♥ Vi har jo ikke bodd her så lenge enda, men lenge nok til at jeg lett har funnet mine mange favoritter og hvor jeg og vi koser oss veldig. Levi elsker leiligheten, og har sine egne favoritt-steder hun også, blant annet på flisene i gangen, på gulvet på soverommet nedenfor min side, på flisene på badet, ved siden av sofaen, halvveis under sofabordet, ved siden av stolen min hvor jeg jobber, hehe.. Gullungen vår. Alltid hvor vi er! I skrivende stund står hun med labbene opp i vinduskarmen og ser etter nabohunden som bjeffer utenfor, blitt stor og tøff jente nå ♥

Sofakroken. Her drar jeg ofte med dynen min ut om kveldene, og vi drikker alltid te med Cinnamon smak mens vi ser på tv før vi legger oss. Levi ligger alltid ved siden av på gulvet, og noen ganger sniker hun seg opp i sofaen og. Lurejenta!
Processed with VSCO with a5 preset

Hjemmekontoret. Både inne ved kontorpulten og på ene enden av spisebordet. Her koser jeg meg alltid med jobb, frokost, lunsj, te og kaffe.
Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Godstolen! Her kan jeg også ofte sette meg ned for å jobbe, evt bare ta en kopp te og prøve å lure Levi opp på fanget mitt for litt kosestund ♥
Processed with VSCO with a5 preset

Middags-spot! Vet ikke hvorfor, men vi spiser nesten alltid middag på denne siden av bordet, hehe. Har liksom bare blitt en vane!
Processed with VSCO with a5 preset

Kjøkkenet generelt. Elsker kjøkkenet. Tror kanskje det er mitt favoritt rom i hele leiligheten. Lage kaffe, frokost, annen god mat, middag, etc. Og det blir ofte en sosial spot når vi har besøk, alle henger liksom rundt kjøkkenøya! (Men jeg lager mat.. Neida! Joda..)
Processed with VSCO with a5 preset

Badekaret. HALLO! Jeg bader ofte altså. Elsker det. En kopp te og litt sjokolade, ansiktsmaske og avslapping!
Processed with VSCO with s2 preset

Terrassen. Helt siden vi innredet den, har dette vært en favoritt. Sommerkvelder med grillmat og et glass vin. Døren står alltid åpen og Levi lurer seg ut hele tiden, ser ut i bakgården, hehe.. Jeg tilbereder, Gard griller og Levi ser på!
Processed with VSCO with a5 preset

Sofaen på gjesterommet. Her oppholder jeg og Levi oss ofte mens Gard spiller playstation på “kontoret” sitt! Greit og ikke alltid være i stuen. Ofte kan jeg bare ligge i sengen også, se på serie, jobbe litt, ta en kaffe.
Processed with VSCO with a5 preset

Vil bare takke for gode kommentarer, og varme ord på innlegget igår. Dere altså ♥ Virkelig godt å få vist litt følelser og tanker her inne også, og takk for at dere tar så godt i mot! Gard er på jobb, jeg og Levi skal på middag hjem til Henriette og Noah, sammen med Maria mor. Nå er arbeidsdagen over, klokken er 1704, og jeg logger av! Deilig.

Fin kveld!

11 kommentarer
    1. Hei Lene! Leiligheten deres er virkelig en drøm, og jeg titter støtt og stadig inn for litt inspirasjon. Jeg lurte på, hvor er tre kassene du har på veggen fra? Og kommer de som ett sett, eller har du vært crazy kreativ og festet de sammen selv? Ønsker deg en fin dag 🙂

      1. Heia <3 Tusen takk! De kom sånn, fra Bolia 🙂 Men tror det finnes løsninger hvor du kan sette de sammen selv også 🙂 Klem

    2. Hei Lene! Rett og slett kjempelekkert 🙂 Du er dyktig. Lurer på en ting, de sorte string-hyllene du har på veggen; hvor er de fra? Er på leting etter sånne, bare litt større og i hvitt, men finner dessverre ikke … 😐

      1. Tusen takk, snille! 🙂 Jeg kjøpte mine på Room21, bare søk etter string hyller, så får du de opp 🙂 Tror ikke du får større, men du kan bygge de større ved å kjøpe flere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg