Fav things at home

Hei dere, og god tirsdag ♥ Tusen takk for så mange gode tips ang serier igår, vi har allerede sett Broen sesong 1, og lastet ned sesong 2 igår- så de blir spennende å se. Gard har sett mange av de seriene dere nevner, men jeg skal absolutt sjekke ut resten! Ble litt nyskjerrig på den Orange is the new black, så jeg får sette meg ned å se på trailere ikveld, hihi! Dere er gode, takk for at dere engasjerer dere. Beklager litt sent innlegg fra min side idag, jeg har sittet med årsregnskapet mitt hele dagen, fikk endelig levert det i postkassen nå- deilig! Så jeg kan ta kveld med god samvittighet, tenkte å prøve meg på en gulrot suppe jeg fant her om dagen, med svinekjøtt- så bare himmelsk god ut. Så om den blir bra, skal jeg dele den med dere ♥ Jeg koser meg så fælt hjemme om dagen, det er så lunt og fint her inne synes jeg, veldig fornøyd med hva vi har fått til. Fikk jo noen ufattelig deilige saueskinn fra mammaen og mormoren til Gard i julegave, og de lager så herlig vinterstemning synes jeg. Her er noen av favoritt tingene mine hjemme om dagen / Den fine fjæren som jeg er så glad i ♥ Fra Milla Boutique på House of Oslo.

Nydelige roser fra min bestis Helen!

De fine sauseskinnene, de er fra Illums Bolighus. Så glad i de to pyntegjenstandene mine som jeg fikk av bror Anderas til jul. De er fra Bolia. Sklir rett inn her ♥ Salt og pepperbøssen jeg har siklet på lenge fra Menu, de fikk jeg også i julegave hos søster Anniken. Lucky me!

Lysestaken fra ByLassen. Synes den er så nett og fin.

Og til slutt, den deiligste duften og følelsen av SPA inne på stuen, Voluspa Crisp Champagne ♥ Mmm. Igår fikk vi på plass dørene til garderoben i gangen, så nå føler jeg at jeg endelig kan begynne å innrede, spennende! Lurer litt på hva i alle dager jeg skal finne på der ute, vi har jo så kule vegger. Det var der jeg malte med kalkmaling, så jeg må få til noe kult der ute altså. Spennende, spennende!  Var det noe dere likte?  Ønsker dere en herlig tirsdagskveld, jeg venter på SNØEN. Komme da!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg