Fav partylook

Ingen hemmelighet at denne jenta liker “sotedeøyne-looken” når hun skal på fest. Tenkte jeg skulle tipse dere om litt gode produkter som kan brukes til å lage akkurat denne looken. I tillegg til sotede øyne har jeg også laget med røde lepper. Det er jo så fint nå som julebord/festsesongen nærmer seg. Mine favorittprodukter til denne looken : Bodybronzer favoritten min fra glominerals som jeg bruker både i ansiktet og på kroppen når jeg skal ut. Gir en ufattelig fin glød. I tillegg til smokey eye kitet fra glominerals som er perfekt til å sote øynene med. Begge disse produktene er på -20 % på glominerals sitt salg. Med smokey eye kitet følger også en liten bruksanvisning til hvordan man soter øynene på riktig måte. Helt super å bruke om man er litt usikker. Mary Lou manizer’en som jeg bruker hver eneste dag, til hverdags- og til fest er også på salg sammen med resten av produktene til The Balm.Salget finner du her. Denne bruker jeg på øyenlokkene, på kinnbenene, litt på nesen og på overleppen. Dette er en highlighter som forstørrer. Og den er AWESOME! Resten av produktene jeg har brukt for å få denne looken er leppestiften fra Too Faced, i fargen Stilletto Red. Samt Too Faced sin nye mascara som gir masse herlig volum. I tillegg har jeg også lakket neglene i knallrød, noe jeg synes passer perfekt til denne looken. Neglelakken er fra Studiomakeup. Alle disse tre produktene får dere til – 20 % ved å bruke denne koden : Xbruq ved utsjekk. Looken ser sånn ut : You like? Nå skal jeg sette igang å lage pære, jordbær og vaniljekesam smoothie. Så spent på om det er godt! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg