Fav looks 2016

Hei dere ♥ Planen min er å få laget en recap av 2016, men det har vært noe feil med arkivet mitt, så jeg har ikke fått opp alt fra året som har vært. Men nå har det blitt fikset, så det kommer en recap ila uken! I mens har jeg tatt ett dypdykk på instagram feeden min og valgt ut mine favoritt looks / antrekk fra 2016. Er jo litt gøy å gå tilbake og se, jeg opplever jo litt at jeg endrer stilen min litt innimellom, og ser at den kan være ganske forskjellig! Av og til går jeg tilbake på feeden min for å få inspirasjon fra noen looks som jeg har hatt før, for noen ganger er jeg helt tom, og da er det greit å se tilbake!

Here goes!

15595510_10158549976280355_720292819_oPicMonkey Collage-30PicMonkey Collage-28PicMonkey Collage-29Noen favoritt?

Ha en nydelig tirsdagskveld videre ♥

12 kommentarer
    1. Velkommen hjem, fineste deg og godt nyttår her også 😀 Altsåå, den fletten du hadde i bryllupet er så fin, så den outfiten er virkelig en favoritt, ikke minst bilde med turkis/blåe vesken fra YSL, skinn buksen og turkis/blå jakken <3 Også settet med toppen og skjørtet der du sitter i stolen. Skal ikke selge det vel? :))))) hihiii! Sååå mange favoritter her altså, du er så flink. <3
      Fin uke videre til deg!

      1. Godt nyttår til deg Lisa 🙂 Åh elsker fletten! Hehe neeeei, elsker det settet <3 Fin uke til deg 🙂

    2. Jeg elsker alle de tre bryllupsantrekkene. Helt nydelig alle sammen! Også var du ganske kul med levis-t-skjorta og dongriskjørt 🙂

    3. Hei Lene!

      Jeg lurte på om du kunne anbefale noen gode restauranter i oslo?

      På 30 års dagen til kjæresten min skal vi sove på The Thief også vil jeg ta han med på en fin restaurant, men med gode og litt store måltider. Ikke Maemo stil og prise. Men litt mer cassual.
      Og kanskje ikke så langt unna The Thief. Noen forslag?
      Helst med endel utvalg på menyen.
      Takk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg