Fav look : Nude

Hei hjerter  ♥ Dagen idag har vært… Spent, trist, stressende, og litt fin. Fin avsluttning, siden jeg kom til Ålesund og ble overrasket med den fineste suiten, hvor jeg boltrer meg i store puter, badekar og deilig fruktfat. Badet har jeg gjort også. Viser dere bilder av suiten imorgen. Men først, vil jeg vise dere min favoritt sminkelook til våren. Det er jo ingen hemmelighet at frøken Orvik er glad i nude/pastellfarger når det kommer til klær, og det er ikke noe annerledes på sminkefronten. Og for å lage looken, bruker jeg følgende produkter ♥ Alle disse produktene får dere -20 % på, ved å bruke rabattkode «w5nu6» denne er gyldig ut 17 mars. Øyenskyggepaletten inneholder matte, fine skygger. Elsk på leppestiften, den er bare helt utrolig fin. Jeg har den i fargen : Naked Dolly. Rougen gir de friskeste, rosa kinnene. Perfekt når man vil ha en litt naturlig look. I fargen : The secrets out. Neglelakk fra Ciaté i fargen Honey Bee. Peach eyepencil som gir øynene et mer åpent blikk. Concealer/highlighter for å lysne opp øyne, kinnben, lepper – eller dekke over ujevnheter. Vannfast flytende eyeliner.  Looken ble slik Hva synes dere? Nå har jeg pakket meg inn i morgenkåpen, og er straks klar for deilig hotellseng med stooore puter i ♥ Natta! (Annonse)  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg