FAV APP

Innlegg skrevet i samarbeid med So Bazaar Jeg har fått meg en favoritt fashion-app : So Bazaar. Håper dere vil følge med meg der, hvor jeg lager fashion-boards og håper på å inspirere dere i klesveien ♥ Dere kan selv også lage dere en konto, lage boards, shoppe, følge andre, å få følgere. Jeg bruker appen mest på mobilen, men det er fullt mulig å bruke den på mac/data og.  Følg kontoen min her, og jeg vil bli superhappy ♥ Veldig enkelt å lage seg en egen konto også, man logger bare på med facebook-infoen sin. Laster ned i appstore, og voila!


Titt innom her, og følg gjerne- så blir jeg veldig glad! Legg gjerne igjen deres kontoer her i kommentarfeltet her også, så skal jeg sørge for å gå inn å følge dere også ♥ Alle trenger litt inspo i hverdagen, vel? La oss inspirere hverandre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg