Fashion magazines and a grumpy phone

IIIIK. Jeg har vært uten dekning på mobilen i flere timer nå. ARGH – hva skjer? Jo. store mobilproblemer i halve Norge. Great. Godt vi har nettet da. Regner med det er oppe igjen om noen strakser. Jeg kom nettopp inn døren etter en perfekt dag på jobb, litt små rastløs av en eller annen grunn – så hadde egentlig tenkt meg på en aldri så liten shoppingtur. Men, fornuftige Lene som sitter på min venstre skulder sier nei. Så da holder jeg meg hjemme istedet! Fikk forsåvidt aldri tid til å synke ned i sofaen, å drømme meg vekk i motebladene mine på lørdag. Tok meg heller en stor opprydding i alle skuffer og skap på kjøkkenet. Så, jeg vet ihvertfall hva jeg skal gjøre NÅ. Magazines are my best friend. Sko Jeffrey Campbell / Skjørt Zara / Topp H&M / Smykke BIK BOK. Extensions Locks & Bonds. Håper dere har hatt en fin start på uken? Det har ihvertfall jeg hatt. Ny rekord igjen 25174 unike lesere igår! It’s amazing.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg