Fashion magazines

Jeg har funnet koseklærne, disket opp med biffmiddag til meg og Rolf Ivar, og satt meg godt til rette i sofaen for kvelden. Nå står mine favoritt moteblad på agendaen. Costume og Det Nye, i tillegg til Stylemag som jeg gleder meg til å lese for første gang. I tillegg har jeg fått tak i Fifty shades of Grey, bundet. Bok nr 2, altså. Jeg er helt frelst av bok nr 1. Helt fantastisk, og man blir SÅ hektet. Klarer nesten ikke vente med å begynne på bundet nå. Umulig å legge fra seg boken når man først har begynt. Skulle ønske den kom i 14 utgaver. Minst! Ingenting er som å krype opp i sofaen under pleddet og forsvinne i bladene. Avslapping ♥ Sander kom nettopp inn døren her, etter og ha vært og spilt fotball. Så nå har han fått kveldsmat, og gomler i seg sjokoladekake, hihi. Alltid koselig med besøk. Snart er det duket for Farmen og film etter det. Ordentlig kosekveld! Noen her som har lest bundet forresten? Bedre enn Fanget? Can’t wait to start!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg