– Fashion lately –



Her kommer mine 8 favorittantrekk siste tiden, andre dager føler jeg mer mye mer inspirert og kreativ enn andre dager, men sånn er det vel med alle. Hvilket liker dere best? Tror jeg holder en knapp på bilde nummer 7, med yndlingsgenseren min og de grå skoene fra Zara ♥  Nå har jeg nettopp kommet hjem fra trening, helt peist etter 40 minutter med cardio, skal ikke mer til altså.. Hehe, men kondisen kommer seg vel sakte men sikkert. Skal en tur på Storo for å møye favorittene Henriette og lille Noah for lunsj, før det blir hjemmekontor resten av dagen.  Vi skrives senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg