Farris bad

Hei fra hotellsengen  ♥  Nå kom jeg nettopp opp igjen til rommet etter å ha spist .. verdens beste hotellfrokost. Det er alltid verdens beste frokost for min del, uansett hvilket hotell jeg spiser på. For ingenting slår hotellfrokoster.. Mmm, deilig frukt, muslig og yoghurt, laks og eggerøre, kakao, eplejuice, melon … Gjett om denne frøkna er mett. Kom til Farris Bad på dagen igår, og guriland for et hotell! Og for et rom jeg har fått, utrolig bra. Egen balkong med nydelig havutsikt. Koser meg sånn! Her kunne jeg bodd minst én uke, og bare slappet av. Gårsdagen gikk i ett, så jeg var nesten ikke på hotellet, men tok meg ett velfortjent bad når jeg kom hjem igår kveld. Idag har jeg “fri” til klokken halv fire, så nå skal jeg ned i SPA avdelingen og bare kose meg…. Men jeg har hørt det er lov å gå naken der nede, og at eldre mannfolk svinser og svanser rundt uten badebuksen?!? Hjelp! Etter halv fire kommer det til å gå i ett til ikveld, så setter jeg kursen mot Oslo igjen. Her er gårsdagens antrekk. Alt er fra Zara, skjørtet og smykket fra den nye vårkolleksjonen. Elsker det! Heheh, må le av “retusjeringen” min på bildet, men jeg klarte selvfølgelig (klønete som jeg er) å søle på meg, og det så ikke så bra ut på bildekanmansi . . Hihi. Uansett, nå skal jeg svare på et par mailer – og deretter hoppe i badekåpen. *Gledeseg*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg