Får.iiikke.til

VEL HJEMME. For lenge siden egentlig, hehe – men det er jo greit for dere å vite. At jeg kom frem liksom. Alle jeg snakket med fra Ålesund skrøt hemningsløst av det nydelige været som var, men INGEN nevnte at det var full STORM på Vigra når vi skulle lande. Oh my oh my, turbulens… Men det gikk jo bra idag også da, hurra! Selv om jeg var sikker på at … Ja. Men det skjedde ikke! Det var så godt å komme hjem til mannen og leiligheten. Det første jeg gjorde var å gå amok med vasking og støvsuging, hadde plutselig så mye energi. Det var jo egentlig helt strøkent fra før men. Deilig at det lukter grønnsåpe her. Da er det ekstra godt å slappe av. Rakk ikke skifte til koseklærne før jeg satt igang engang. Såååå ivrig! Vi har vært å fylt opp kjøleskapet, med utrolig mye godt. Stek, fårikål, mmm – ja mye god mat! Nå har vi kvalitetstid. Good to be home :* Jeg er ikke akkurat noe ultrageni på mac enda, det skal jeg innrømme. Så jeg FÅR IKKE TIL å laste opp videoene av leiligheten. ÆÆÆ *rive seg i håret!!* What to do?? Jeg filmet med vanlig kamera, la det inn og skulle laste det opp på youtube. Men nei, det går ikke. Feil format. Så prøver jeg å legge videoen i iMovie, men får ikke til å lagre eller noe som helst. Hehe, må le litt også, for SÅ vanskelig kan det ikke være. Tips, anyone? Nå er det straks Torsdagkveld fra Nydalen, glede seg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg