Fantastiske OSiS.

Mange av dere spør hvordan jeg får volum i håret mitt, og det får jeg ved hjelp av denne:

Osis er for meg det ALLER beste produktet, jeg bruker det hver eneste dag – og jeg har rett og slett blitt helt avhengig av det. Dette hvite pulveret drysses i hodebunnen, og gir både volum og tekstur. For å få det beste resultatet, tar jeg først i osis – så tupperer jeg håret, og jeg kan faktisk påstå at tupperingen holder seg hele dagen. Fantastisk. Så om dere vil ha volum, anbefaler jeg dere å  kjøpe osis.

I frisørsalonger, koster osis rundt 200,-.
Hos blivakker, får dere den for KUN 69,- ! KJØP DEN HER.
Og ikke glem KODE LENE når dere bestiller, da får dere 10 % på kjøpet. Hurra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg