Fantastiske Holmen

God morgen fra Bergen! Her er det grått vær idag, men det spiller absolutt ingen rolle for oss. Tvert imot synes jeg det er litt deilig, for vi skal bare slappe av og kose oss inne i huset hele dagen. Kom til Bergen rundt 13 tiden igår, og ble møtt av mammaen til Gard og lille Poco på flyplassen. Så kos å se de igjen! Fikk gjort litt ærende rundt om i byen, før vi satte kursen mot kaien, og tok båten over hit til Holmen. DEN stillheten, ah – fantastisk! Tenk å ha en liten Holme helt uti havgapet, må være en fantastisk følelse. Og heldige meg som får være med å dele opplevelsen med Gard og familien, koser meg så mye her ute! Igår laget Kari deilig lam til middag, også koste vi oss med brownies til dessert, og skravlet i flere timer før vi fant sengen.  Her kommer gårsdagens antrekk //
Fant denne nydelige røde genseren hos BIK BOK for et par dager siden. 
Poco ville selfvølgelig bli avbildet han også da . .
Han følger med meg ser dere, haha – såå søt han er! Dere aner ikke for en personlighet han har. Smarteste hunden jeg har møtt! 
Smykke & genser BIK BOK / Øredobber H&M / Skinntights BIK BOK / Veske Carla Sade / Skjerf ACNE / Jakke By Malene Birger Tenkte jeg skulle vise dere litt bilder av huset, og hvor fint det er her ♥ 
Dere kan tro vi koser oss her ute! Slapper av, nyter utsikten og stillheten.
Og kokkelere her, er jo en drøm! Ikveld er det jeg som står for maten. Lurer på å slå til med viltgryten min, mm.


Fint, ikke sant? Elsk på hele huset ♥  Som dere ser har jeg forresten byttet bloggplatform, det ble et eneste rot i hele går, og det beklager jeg! Tar litt tid å få alt på plass, spesielt når man er ute på farten itillegg. Men nå ser den ut til å være i orden, og jeg skal sette meg ned og gjøre ferdig resten av den- for den er på langt nær 100 % ferdig. 
Lille Poco ligger på fotenden av sengen her og venter på at jeg skal bli ferdig, så jeg får bare sette igang. Skrives senere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg