Fantastiske dere

GOD JUL til dere, trofaste, søte og fantastiske lesere. Jeg vil bare takke for at dere har fulgt meg gjennom nok et år, hva skulle jeg vel gjort uten dere ♥ Vit at jeg setter pris på alle klikk, kommentarer, og støtte fra dere-og jeg ELSKER at dere slår av en prat når dere ser meg. Det er så utrolig koselig!

Julefreden har senket seg- jeg nyter hvert et sekund hjemme hos familien. I går sov hele gjengen lenge, jeg var hos bestis Helen på julelunsj, tok boblebad med familien, laget viltgryte til de, hadde pakkeleken og bare koste meg sammen med de. Idag er vi meget klar for julefeiring sammen. Jeg feirer litt ekstra idag, for i natt har jeg passert 100k på instagram, og det synes jeg er så stas!!

Håper dere har det kjempefint og at dere virkelig nyter og koser dere ♥

GOD JUL! Stor og ydmyk klem fra meg

6 kommentarer
    1. God jul fine Lene!

      For meg har du vært en inspirator. Jeg som du har måttet tatt noen tøffe valg i året som har gått, og det at du har vist deg sterk men samtidig sårbar gjør deg bare til en enda større inspirasjon. Vi blir daglig servert et glansbilder i sosiale media men du har turt å vise deg “avkledd” og med det mener jeg menneskelig. Jeg liker dine refleksjoner og din overdose av positivitet har løftet meg. Du har utrolig nok gitt meg et dytt i riktig retning, i å ta valg for meg. Fortsett med å spre glede og å være tørst på livet. Takk <3 Julehilsen fra Mari

      1. Åh Mari, denne måtte jeg lese høyt for familien. TUSEN takk for nydelige ord, og for meg er det fantastisk og vite at jeg kan hjelpe andre, og inspirere! Det betyr utrolig mye for meg <3 Lykke til videre og nydelig romjul til deg <3

    2. Hvor er denne fanttastsiske stolen fra? og når jeg først er igang, hvor har du kjøpt barkrakkene som du har på kjøkkenet?

      1. Hei! Stolen er fra Linge Roset, et fransk merke. De selger den hos Milla Boutique 🙂 Jeg har ikke barkrakker, men spisestuestoler, de er fra Gubi <3 Vet Gubi har barkrakker i samme stil! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg