Fantastisk

Hei sweethearts! Beklager at jeg ikke har vært så flink på oppdateringer, men er man på ferie – så er man på ferie. Og det har faktisk vært litt deilig med litt datafri. Jeg håper og tror dere tilgir meg. I skrivende stund ligger jeg i sengen, det er ikke mer enn 6 timer til hjemreise. ÅÅh, jeg vil ikke! Alt for kort å være en uke, følte vi kom igår.. Men, det har vært en helt fantastisk uke. Perfekt hotell, det beste reisefølget, mye latter og tull, god mat og drikke, mye soling, bading og avslapping – og litt shopping. Har hatt den fineste ferien på lenge, derfor er det ekstra trist å reise hjem igjen. En sydenferie er balsam for sjelen, og jeg har virkelig nytt det. Koffertene er pakket, kjedelig.. Men, om en uke skal den jo pakkes igjen – for London venter! Heldigvis er det meldt strålende vær hjemme også i helgen, så da har vi noe å se frem til. Imorgen kveld skal vi ut med gode venner, mange som er hjemme i påsken – gleder meg. Har egentlig masse bilder å vise dere, men det får jeg ta når jeg kommer hjem. Nå er det natta!  Kveldens antrekk / Skjørt Zara / Topp BIK BOK / Briller Ray Ban / Smykke Miss Selfridges Håper dere har en herlig påske med familie og venner. Og.. Husk å krysse fingrene for flyturen, iiik. Byebye Baobab!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg