Familyday

♥ Herligheeet, så godt vi sov i natt! Ikke så mye som en lyd når vi la oss igår kveld. Ingenting er som å sove her hjemme på landet, med vinduet på vidt gap. Fantastisk å våkne til utsikten utenfor også, fjell, hav og grønne marker. Balsam for sjelen ♥ Spiste felles frokost før vi dro oss avgårde på fjelltur. Jeg, Gard, Anniken, Sissel og Oda – vi hadde en super tur til tross for at det var både overskyet og tåkete. Nå har vi nettopp spist en bedre lunsj som pappa har stelt i stand, og skal straks begynne og ordne oss til kveldens bryllupsfest! Vi har invitert til vorspill her hjemme hos oss med grilling og kos før vi alle drar videre samlet, dette blir en supergøy dag!! ♥ Og nå skal jeg endelig få brukt det nye sølvskjørtet mitt, hurra! Gjett om jeg hadde høydeskrekk ned her? Ææ, klamret meg fast i alle busker og trær jeg fant, haha.. 

Litt dårlige bilder, orket rett og slett ikke drasse med meg speilrefleksen på fjelltur – så får bli snapshots fra iPhonen ♥  Nå står pappa og tripper foran meg her, jeg må visst begynne å lage til til gjestene kommer sier han – sååå da får vi skrives imorgen! – God lørdag –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg