Familyday

Uten navn-45Igår var det lillesøster Oda Sofie sin store dag! Og vi hadde det så fint med familie, slekt, nydelig koldtbord og kaker i fleng! Alltid så koselig med sånne dager, og konfirmanten var superfornøyd – og det er jo det viktigste ♥ Av oss fikk hun langweekend til valgfritt sted + penger i tillegg – så blir spennende å se hvor hun vil reise. Blir oss tre søstrene på tur, så det gleder vi oss til.

Pappa med døtrene sine ♥

Uten navn-37 Uten navn-38To av brødrene mine ♥

Uten navn-43Uten navn-39Regnbuekaken som jeg holdt på med hele torsdagskvelden ble supervellykket! Deler oppskrift senere ♥

Uten navn-40 Uten navn-41 Uten navn-42Matmatmat, hadde så mye godt på bordet igår, vi har jo fortsatt massevis igjen å kose oss med idag ♥ Vi blir heldigvis hjemme til imorgen, så idag skal vi nyte siste dagen her.

Håper dere har hatt en finfin helg!

7 kommentarer
    1. Hi Lene! Love your blog! Would be very happy if you could write some sentenses in English so it´s possible to understand a bit more than now (don´t speak Norwegian) 😀

    2. Bunad er så fiiint! Og jeg elsker hvordan du og Gard har klart å matche hverandre selv om han ikke har bunad. Min mann er britisk og kommer (selvsagt) aldri til å gå med bunad, men jeg tror jeg skal skaffe han mørkeblå dress og et slips som matcher forkle i bunaden min. (Jeg har forresten den samme nordlandsbunaden som din søster :-))http://poppiesandprada.femelle

    3. Hvilket sølv er det du har på capen din? Ligner ikke på det jeg, eller noen av mine kusiner, har på Boløybunaden..

    4. Har du tips tips til hvordan man unngår å få sminke på bunadskjorten? Jeg klarer hvert eneste år å få “fiiine” burne merker på kragen på skjorten å prøver hvert år å unngå dette, uten hell! :’D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg