Family gathering

Nå har vi nettopp hatt familieselskap i 4 timer, og det var så utrolig koselig. Bare sitte rundt bordet og mimre om før i tiden, snakke om nåtiden og spise oss alt for mette . .  Vi skulle egentlig ha vært 35 stykker her, men grunnet dårlig vær og nesten innstillte ferger – ble vi 14 stykker i stedet. Vi hadde laget til to langbord, men det endte opp med at alle 14 presset seg rundt ett bord, der det er hjerterom er det husrom. Denne fine (og nydelig gode) kaken har Hanna på 12 år laget! Flinkejenta, hun hadde bruk en HEL dag på den! Den er visst ganske så krevende å lage. Men nydelig på smak. Jeg må snike til meg den oppskriften altså . . Kjærleik :* Juleselskapet var en perfekt anledning til å bruke min nye, fine Zara genser. . Tightsen er fra Gina / Cuffs BIK BOK / Sko herfra (affilatelink) Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal slenge meg i jaquzzien, se Gossip girl og ha kvalitetstid med familien, ELLER om jeg skal hoppe i kjolen og dra ut med venner .. Klarer-ikke-bestemme-meg .. Har dere fri nå, da ? Eller er det full fart tilbake på jobb osv? De fleste har vel skoleferie noen dager til, herlig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg