Family and friends

Happy saturday! Jeg er som vanlig tidlig oppe på fridagen min, men idag våknet jeg faktisk ikke av meg selv, slik jeg pleier. Det var Rolf Ivar som fant ut han skulle snakke til meg klokken 08.30 (!) Så legger han seg ned og sover videre, mens jeg…… Blir liggende å se i taket. Takk elskling, I really love you. Hihi. Nå har jeg fått i meg en herlig frokost, det er så viktig dagen derpå. Det ble ganske sent igår, så jeg kjenner jeg er litt småtrøtt idag, men jeg er virkelig klar for en skikkelig jentekveld! ÅÅÅh, det blir så GØY! Og ikke minst, så gleder jeg meg til å klemme lillesøster igjen, savner henne sånn. Har med masse klær som hun skal få arve av meg, heldiggrisen. Så da blir hun nok fornøyd.

Jeg har forresten ringt hjem til pappa, og lagt inn bestilling på middag til kvelden, hehe.. Pappa’s fiskesuppe! JAAAA, jeg gleder meg som en unge til og komme hjem nå! Nå er det bare å hive seg i bilen.

Ha en herlig lørdag!


Fra Miss Selfridges.

Kjolen kjøpte jeg da jeg var i Dubai. Søkte litt på nettet nå, og fant den til dere! HER.
Vet ikke om de sender til Norge men..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg