Familietid i Barcelona

Annonse – inneholder produktplassering


Hei hei hei – det var lenge siden ♥ Siden sist har jeg drevet med alle forberedelser som jeg har måttet gjøre før avreise, og siden onsdag har jeg vært i Barcelona med min fantastiske familie. Pappa fylte 60 i desember og min stemor 55 i januar, så de ønsket å få til en familietur med  hele gjengen – og jeg fikk i oppgave og bestemme hvor, samt planlegge fly, hus. program. De reiste tilbake til Norge i natt og jeg har tatt inn på hotell, her skal jeg være til jeg beveger meg mot flyplassen og flyet til NY!

Det hotellet her er faktisk helt vilt. Dro opp øynene 0620 idag og fikk ikke sove, måtte bare ligge å se ut ♥

Mixed feelings her idag, savner gjengen – vi har hatt det så latterlig bra på alle mulige måter, alt har vært helt fantastisk fra start til slutt. Jeg leide et hus i Alella, ca 20 min med bil til Barcelona så vi har fått litt av alt, hjemmekos i huset og opplevelser i byen. Langhelgen har vært fylt med kjærleik, trygghet, x antall latterkuler og bare kos. Vi har vært 12 stykker på tur! Trist når vi skilte lag sent i går kveld. Men nå har jeg haugevis at fine minner å ta med videre.

Vi har latet oss og solt oss to av dagene, og jeg tror aldri jeg har blitt så brun før på to dager! Er så digg ♥ Jeg har stått opp 07/08 hver dag og trent nede ved bassenget i solen, det har virkelig vært helt magisk.

Alle de andre i familien har kommentert hvor mye farge jeg har fått de dagene vi har solt oss, og jeg  er vel den eneste i familien som ikke har blitt solbrent. Hvorfor?  Jo – Betakaroten Gold. Jeg tar de kapslene hver eneste dag, fordi jeg VET at de fungerer! De gjør det, og jeg er så glad jeg har vært og er flink å ta de. Jeg tror samtlige i familien er klar for å starte på Betakaroten Gold når de kommer hjem nå. Det er ikke for sent å starte, begynn nå, ta to kapsler hver dag og gjennom hele sommeren. Lover deg at du merker forskjell ♥ Dere får 20% ekstra på Betakaroten Gold ved å bruke kode Lene20, dvs dere får en boks til rundt 144,- ! Det er så billig! Kjøp deg en boks, her ♥

Tusen tusen takk for en fin og minnerik tur, familien min. Jeg elsker dere ♥

Vi skrives fra NY. Jeg grugleder meg, det kribler i magen og jeg aner ikke hva jeg begir meg ut på! Men dette blir et eventyr. Heldigvis har jeg Ragnhild der som venter på meg, og som blir til fredag! Lucky me♥

26 kommentarer

Siste innlegg