Fall news

Klærne er sponset
OLYMPUS DIGITAL CAMERAJeg har ikke vært særlig fristet til å shoppe noe særlig høstklær i og med at været har vært så fint, men hjelpes så mye digge plagg som finnes i butikk nå! Deilige tykke gensere, store jakker, skinnbukser, suede, you name it. Man begynner jo å glede seg litt smått til høsten, eller? ♥

Jeg gleder meg litt til å pakke vekk sommerklærne og erstatte de med nye, og i den anledning har jeg noen få digge plagg som skal inn i høstgarderoben.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA P8251878Uten navn-1Alle disse plaggene er fra en av mine favorittbutikker, Envii. Envii ligger i 4 etg på Steen & Strøm for de som ikke vet det ♥

6 kommentarer
    1. Sorry, alltid vært fan av bloggen din, men i det siste har det vært kjedelige og få innlegg, og når du først poster føler jeg de fleste er sponsede innlegg.. Blir til at jeg klikker meg sjeldnere innpå her. Håper du kommer tilbake sterkere 🙂

    2. Hei! Jeg har enda ikke fått solbrillene jeg bestilte, og står at de ble sendt den 19. august. Vet du hvor lang tid det tar ca.?

    3. Så fine plagg digger stilen din! Men må være litt fram på å spørre om kolleksjonene din for bikbok, hihi er så spent. Kan du hinte litt om når kommer du til å begynne å bruke klærne, og når kommer du til å lansere resten av kolleksjons bildene? Håper du får en flott dag videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg