– Fall is here –


– Shop the look – Hat here  Jeans here Sweater here Sunglasses here Boots here (adlinks) Nå begynner det og føles ut som høst ute med tanke på temperaturen, nydelig vær her i Oslo, men nå begynner det å bli ordentlig høstkaldt. 9 grader har gradestokken vist idag, og nå er det like før vi kjøper inn ved til peisen vår, ååh gleder meg sånn til peiskos med rødt i glasset ♥ Tenkte jeg skulle lage en liten post med litt høstinspo nå, for nå gjelder det å kle seg litt bedre enn før kjenner jeg! Og så er det jo så latterlig mye fint nå, chunky knits, teddyjakker, høye støvletter, jeans, skinn, høyhalsede gensere.
Got to love it.   -Her kommer noen av mine absolutte høstfavoritter fra Nelly ♥ –

    Grey sweater

Leather cap

Black wedges Beige sweater Beige and black clutch Grey coat Grey clutch Black shoes Creme jacket Grey handbag  Mon tro om svart, beige, creme og lysgrått er mine favorittfarger denne sesongen? Hehe, elsker ihvertfall alle de produktene over her, og enda flere høstprodukter finner du her. Nå skal vi hive oss irundt og komme oss på butikken, begynner å bli middagstid snart kjenner jeg. Var så flink og komme meg på trening idag, selv om jeg overhodet IKKE hadde lyst. Men det ble 40 min cardio, og idag føler jeg for en litt sunn men gooood middag. Vi skrives ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg