Få den perfekte kyssemunnen, kisskiss

Jeg har mange leppestifter, lipglosser og nok å velge i oppi disse sminkeskuffene mine (noen som kjenner seg igjen?) Men ingen glosser klarer å slå disse som jeg har testet ut fra Art Deco. Namnam- og mm! Jeg bærer de med meg over alt. Alle tre altså! Elsker de. Både alene- og sammen med leppestifter for å forsterke og gi mer glossy utseende. Og vil dere ha ekte kyssemunn, gå for denne saken her! It’s irresistible . . Kiss, kiss :-* Fra venstre : Nr 32 – nr 33 & nr 18 Artdeco selges i ulike parfymerier som Esthetique, Parfymelle, Kicks og andre parfymerier. De har også en egen nettside, som de nettopp har lansert, klikk dere inn her. (Lipglossene er desverre ikke lagt ut der enda) Men de har blant annet utrolig mange gode tips som jeg ble sittende å lese. Både om hvordan man skal påføre solpudder, hvordan sminke leppene større og mange flere nyttige tips. Love it! Var ikke glossene søte? Ha en nydelig kveld skjønninger :-* (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg