Eye makeup

Heihopp! Sitter hjemme og jobber med miinto idag, “heldigvis” er det overskyet, og da får jeg gjort så mye mer! Ellers ville jeg vel helst bare vært ute i solen og kost meg. Men deilig å få unna litt arbeid, mails etc. . Ukens sminketips fra meg, kommer her ♥ Smokey eyes med disse tre produktene // Øyenskyggekit fra NYX, Mascara fra Lancome & Shadow Shields. Med disse produktene kan man lage en smokey eyes, både til hverdags- og til fest. Noen av fargene i øyenskyggekitet er mørke, mens andre er veldig naturlige og fine. Den mørkeste av de er en mørkebrun farge som heller litt over i svart. Alle kjenner vel følelsen av den irriterende øyenskyggen som drysser, og lager flekker som er vanskelige å få bort? Da er Shadow Shieldsene supersmarte å bruke. De kommer med lim på baksiden, slik de holder seg på plass mens du legger øyenskyggen. Man behøver ikke å ta av limen, man kan også bare holde shieldsene inntil. Jeg har lenge testet denne mascaraen fra Lancome. Før brukte jeg mascara fra Dior, men jeg må si meg mer fornøyd med Lancome sin. Den har en ganske tynn børste, som unngår at man får klumpete resultat. I tillegg har den godt hold, og vippene holder seg “stående” hele dagen. Og med disse produktene, får du enkelt lagt en fin look, både til hverdags- og til fest. Nedenfor har jeg brukt den nest mørkeste fargen i øyenskyggekitet, samt mascaraen fra Lancome. Hva synes dere? Ha en strålende tirsdag alle sammen ♥ (annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg