Exhausted..

Heiheiheihei, og beklager at jeg ikke har blogget før nå – kjenner jeg blir helt stresset og får dårlig samvittighet, selv om jeg vet det ikke er noen krise, hehe.
Har jobbet i 10 timer idag, og er helt utslått her jeg ligger.. Ikke orket jeg å ta noe outfit bilde heller idag, føler meg helt ufresh. Så det skal jeg spare dere for, hihi. Men det var herlig og komme hjem til guttene – å få servert nydelig taco lasagne, ååååh det MÅ dere smake. Jeg både elsker taco og lasagne, så en kombinasjon synes jeg var utrolig godt. Så handlet jeg denne elsklingen idag..

Samme som jeg har i beige, og jeg elsker den! Synes den er så fin. Finnes også i svart og orange.
Fra BIK BOK 299,- Ønsker dere en kjempe fin kveld videre, og håper mandagen deres har vært strålende så langt. -Lene  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg