Exciting day

DET HAGLER UTE dere. Tenk at vi allerede har kommet til 20 oktober, tiden flyr! Synes det nettopp var August jeg . . Jeg er snart på vei ut døren på jobb, og gleder meg sånn til idag! Skal finne antrekk til herre og dame. 11 antrekk til sammen, spennende! Har prøvd å ta outfit bilder til dere, men med et lite digitalt kamera, med selvutløser på 10 sekunder, er  ikke det så lett .. Men kommer sterkere tilbake når det andre kameraet er reparert! Idag følte jeg for litt gull, elsker dette skjørtet fra H&M // Skjorten er fra Ellos // Klokke Marc Jacobs herfra (annonse) ELSKER den! Yndlingsklokken min, uten tvil. Den er så fin! Jeg er forresten med i denne månedens Modeflickan.se – som månedens superblogger!! Kjempegøy! Visst dere vil lese artikkelen, kan dere klikke dere inn her, hjerter. Nå skal jeg pakke meg inn i ulljakke, skjerf, hansker osv – for ute ser det ut til å være freezing!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg