Excited

Ih – idag skjer det mye spennende !! Forteller dere mer senere. Jeg er på vei ut døren i skrivende stund, mens jeg trykker i meg frokost. Som faktisk er… Pølse med lompe?! Klokken 10 om morgenen? Jaja, leva livet – er det ikke det man sier? :* Kjole fra H&M Idag skinner faktisk solen dere, SOLEN – hurra for det! Trodde ikke jeg skulle få den på en stund. Men joda, den tittet frem mellom noen tynne skylag. Nå skal jeg hoppe i bilen, og skru musikken på FULLT! Ah – jeg ELSKER og gjøre det om morgenen. Blir så giret jeg da.. Håper dere får en nydelig onsdag :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg