EVERYDAY SNEAKERS

Annonse
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
PB044866… ECCO INTRINSIC …
Supercomfy og lette hverdagssko som like godt kan  brukes både til et vanlig antrekk, som til en joggebukse og et litt mer sporty antrekk. De er veldig gode på foten og designet synes jeg er så fresht! Elsker litt spreke mønster til et ellers plaint hverdagsantrekk. Nå er ikke jeg den som bruker så mye mønster til vanlig i antrekkene mine, så da synes jeg det er fint å sette prikken over i’en med et par kule sko fra Ecco.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASko Ecco – Vest Lene Orvik Collection – Overall Bik Bok – Genser Bik Bok – Veske A.Wang

Elsker disse skoene som er såpass kule, at de fint kan brukes til hverdagsantrekk for å gi antrekket det lille ekstra. Er jo viktig at man er gjennomført hele veien synes jeg, svart og hvitt passer jo også til alt! Et nytt par med favorittsko i garderoben ♥

Nå skal jeg straks ut på 4 – retters middag med jentene og et knippe andre blogg jenter, det gleder jeg meg til!

SMIL og håper dere har en fin lillelørdag!

 

10 kommentarer
      1. Heia – denne er faktisk fra i fjor 🙁 Aner ikke om den finnes lengre, krysser fingrene for deg. Du kan eks se på nett?

    1. Inspirerende innlegg nok en gang, Lene. Beundrer din evne til å sette sammen plagg. Og hele haloweenantrekket var som et eventyr.. Har du planer om å skrive mer om kosthold og trening? Og det er flere av oss som venter på Gards svar på spørsmålene han ble stilt i sommer.. Hadde vært gøy med et nytt slikt innlegg 😉 Klem fra en jente som har fulgt deg i snart to år 🙂

      1. Så herlig altså, takk Mira 🙂 Koselig! Hehe, halloween antrekket ja, gud så gøy det var! Lurer på hva jeg skal finne på til neste år 🙂 Jeg skal skrive om kosthold og trening når jeg er i gang igjen, nå har jeg ikke trent siden ……… før sommeren, IIIK 😀 Gard sine svar ja, de har vi glemt av gitt 😀 Skriver det på lista mi 🙂

    2. Hei Lene! Du er så utrolig fin på håret nå. Har du gjort noe nytt med det i det siste? Evt. hva?:-) Stor klem.

      1. Heia, åh takk! Jeg er såå happy med håret mitt nå om dagen, digg uten extensions. Ikke gjort noe nytt altså 😀 Har bare blitt litt lengre tror jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg