Everyday snapchat

Jeg ble så utrolig inspirert av Annettemor da hun begynte å lage poster med bilder fra sin private snapchat, så idag spurte jeg henne fint om jeg kunne få lov å gjøre det samme, og det synes hun bare var hyggelig ♥ Litt kjekt at dere kan få se litt .. Hva skal man si “what the blogger really did” hehehe, det er ihvertfall det bestevenninnen min Helen ville ha sagt. Håper dere liker det, og gi gjerne en liten tilbakemelding på om dette er noe dere vil jeg skal fortsette med! For da skal jeg være flink å lagre snappene mine fremover!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg