EVERYDAY Q&A’S

OLYMPUS DIGITAL CAMERAHvem snakket du med i telefonen sist?
Snakket med min kjære mamma i går kveld. Alltid like hyggelig og catche up med henne ♥

Hvem sendte du tekstmelding til sist, og hva stod det?
Jeg svarte på en melding fra Espen rett før jeg la meg, hvor vi avtalte at vi skulle møtes i dag for å ta bilder sammen. Blir så lenge mellom hver gang nå som jeg jobber på kontoret hele dagen, så da må vi planlegge litt.

Siste innkjøp?
Gikk en liten runde i går etter at jeg ordnet brynene mine, og endre opp med fire ting fra H&M. En pelsjakke, en paljettkjole, en gull kjole/genser og en suede bukse i en lys kamel farge.

Hva gjorde du fra 20-23 i går?
Spiste sen middag med Gard, da jeg jobbet til klokken var nesten 20.30.. Til middag hadde vi laks med grønnsakspasta, og sopp med fløte og parmesan saus. Mmm. Etter det jobbet jeg ørlitegranne til, før vi fant sofaen.. Snakket med mamma i telefonen, lette på nett etter antrekk til en Studio 54 bursdag jeg skal i, og så på Farmen før vi dusjet og hoppet til sengs.

Hva spiste du i går?
I går var det dårlige mat rutiner.. Hater når det skjer. Men når jeg har mye og gjøre, sklir det litt ut.. Skal snart stramme litt opp og bli flinkere her altså.. Frokost – ingenting, bare en cappuccino.. Lunsj – minestronesuppe og en te etterpå. Mellommåltid – aiaiai, eple og kanel muffins og en ny cappuccino. Middag – laks og grønnsakspasta. Kvelds – ….. smågodt. Haha. Håpløst! Enten så er jeg all inn på kostholdet, eller så er jeg all out. Og nå er jeg all out. Spiser helt normalt, men slurver litt med frokost og kvelds.. Viktig at man får i seg alle måltidene, og ikke erstatter de med andre ting. Greit nok at man skal kunne kose seg med søtt, men ikke foran andre måltider.

Når lo du ordentlig sist?
Jeg ler hver dag jeg. Men fikk meg en god latter når jeg og Børre var utenfor kontoret og skulle ta litt bilder. Endte opp med at han laget to videoer av meg i stedet, vi har mange interne greier på kontoret – så vi ler ganske mye! Gøy, og sånn det skal være på en arbeidsplass!

Siste sang du hørte på?
Maria Mena – I Dont Want To See You With Her

Siste planer du har lagt?
Jeg legger planer hele tiden jeg, en liten planlegger som jeg skrev forrige uke, hehe.. I går planlagte jeg og Helen vår årlige kløne-tur til Ikea som vi kaller det. Det vil si, hun trenger noe på Ikea til jul (som oftest er stusselig plastikk juletre som hun fornøyer hvert år) og jeg stiller til kjøre-disposisjon. Så blir det litt fjas og mas, pølsespising og noen do turer før vi tar turen hjem igjen.. Litt internt, men veldig komisk når vi to er på Ikea tur altså. Helen diller og daller og tar seg god tid, jeg står på sidelinjen og stresser for å komme meg hjem. Hehe. Ellers driver jeg og planlegger en liten lanseringsfest for skoene som lanseres neste uke, neste helg planlegges også – da er det fullt program faktisk fra onsdag – lørdag, puh. Helgen som kommer er allerede planlagt for lenge siden. Vinkveld med jentene fredag, og lørdag – søndag skal vi passe lille Noah elskling ♥

Planer for dagen?
Våknet super tidlig idag og jobber litt fra sengen før jeg fyker på jobb om en 45 minutters tid. Der har jeg masse punkt på to-do listen min som blant annet : Planlegge og iverksette ny visuell profil, samt sende ut agenda- forberede en workshop jeg har kalt inn hele styret til imorgen. I tillegg har jeg en markedsplan som skal ferdigstilles. Eller finpusses, den er straks klar. Klokken 15 skal jeg til United Influencers i møte med min kjære agent, og etter det skal jeg og Espen møtes for bilder. I kveld skal jeg og Gard kose oss hjemme og bestille take away food faktisk! Mmm, det blir spennende, vi skal nemlig prøve noe nytt. Mer om det imorgen!

Noe du gleder deg spesielt til?
Ja! Helg, vinkveld med godjentene, passe lille skatt, søndagskos med Gard, jeg gleder meg til lansering neste uke! Og jeg gleder meg veldig til neste helg. Lanseringsfest, Studio 54 fest og tutteklubb med jentene lørdag. Mye å se frem til altså. Jeg er bra heldig ♥

Hvilke planer har du frem mot jul?
Jeg kan ikke fatte og begripe at det kun er 1,5 mnd til jul? Ikke det engang nesten. I går spilte de julemusikk på H&M.. Jeg bare… NEI. Haha, litt tidlig da? Men julepynten har kommet opp her på Aker Brygge og det stååår til. Så jeg får bare innstille meg. Har selvsagt planer om å pynte til jul første søndag advent, lage julekalender til Gard.. Bake julebakst og høre på julemusikk.. Prøve å få ferdig alle julegavene ganske tidlig i desember.. Og juleverksted med jentene, skikkelig kos! Er jo en ordentlig jule-jente altså, kan bare ikke skjønne at vi er her allerede? Gud dette året har gått fort.. Er det bare meg? Rekord fart!

IMG_5236-2

 

Hva skal du NÅ?
Nå skal jeg karre meg opp av sengen, stelle meg, ta en kaffe på veien, (skrape bilen for is…) og komme meg avgårde på jobb!

Skal innrømme at det er ganske digg å våkne supertidlig, finne frem macen og jobbe litt fra sengen.. Morgenkos er viktig, hater å stresse meg ut av døren. Eneste jeg mangler er en kaffe nå, men det har jeg rett og slett ikke orket å lage meg. Ikke vært ute av sengen enda, hihi.

Ønsker dere en fin dag, engler ♥

 

 

8 kommentarer
      1. Liker det litt travelt, hehe 🙂 De selges bare på nett forresten <3 Ha en fin uke Trinemor 🙂 Klem

    1. Hei Lene:-)

      Koser meg med denne type innlegg. Gøy å komme litt “under huden” på deg. Jeg føler jeg blir inspirert og positiv av deg. Stå på og ha en fin dag! Klem

      1. Så bra Mira, det er kjekt og høre 🙂 Jeg vil jo vise litt mer av meg selv <3 Synes det er kos 🙂 Klem til deg!

    2. Gratulerer med skokolleksjonen! Venter veldig på bilder av ankelstøvlettene 🙂
      Nå må du være flink da og ikke droppe frokost- ta litt youghurt med musli og nøtter eller noe da.;-)

    3. Kjenner jeg blir skikkelig irritert. Ikke på deg, men på jobbmarkedet som har blitt sånn det er i dag. Folk går tre(!) år på skole for å bli grafiske designere, og får ikke jobb fordi folk med jobb innen markedsføring og kommunikasjon blir satt til å lage ting som visuelle profiler, reklamer, og annet markedsføringsmateriell. Pill råttent spør du meg. Og igjen: dette er absolutt ingen kritikk mot deg! Jeg unner deg virkelig jobben som markedsdirektør, og jeg vet/har fått inntrykk av hvor mye du jobber. Dette var mer ment som en kommentar til jobbmarkedet. Hilsen frustrert utdannet grafisk designer

      1. Heia! Jeg gjør ikke den visuelle profilen selv altså, men viderefører alt som skal gjøres til en grafisk designer 🙂 Jeg kan ikke så godt med sånt, så må ha hjelp av noen som kan det. Trist og høre da, skjønner jo du blir frustrert .. <3 Klem

    4. Hva spiser du sånn ca i løpet av en dag?
      Har du en sunn og god middags oppskrift som du er glad i?
      Beste hverdags’snopet’

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg